zondag 31 maart 2013

Die Nederlanders toch!

                         Molly mouse                                                         Forrest Bump


Dan maakt een mens  al eens een paradijselijke vogel en een lieve muis voor een giveaway.
Toevallig komen die bij Nederlandse blogsters terecht. En wat gebeurt daar?

Eentje zet Forrest, de onfortuinlijke zwoekan in een kooitje, binnen bereik van haar kat. Zie foto beneden en kijk ook hier maar.
De andere plaatst Molly, mijn klein, lief muisje, samen met …. Je raadt het nooit…ook haar kat. Kijk maar naar het bewijs.

Moraal van dit verhaal: schenk geen kwetsbare dieren aan Nederlanders. De volgende keer knutsel ik een afschuwelijk afschrikwekkend groot beest, waarvan katten ogenblikkelijk op de loop gaan.

 P.S. Heb zonet met een zucht van verluchting Rose White zien zitten bij Jolande http://jojo-creahaken.blogspot.be/  Op het eerste gezicht geen kat te bespeuren.

 
This Belgian blogger recently  gave away a few giveaway presents: two sweet, little innocent animals: a bird and a mouse.
Incidentally they end up with  Dutch bloggers. And what happens?

The first one puts the unfortunate Forrest  in a cage, within reach of her cat. Poor Forrest!
The second one places Molly, my little lovely mouse, along with .... You'll never guess ... her cat. Look at the evidence.

Moral of this story:  next time I organize a giveaway, I’ll make sure to create  a horrible terrifying beast that will terrify all kind of cats.


PS  Just now checked the blog of Jolanda and with  a sigh of relief  realized that in the neighbourhood of Rose White is not a cat within sight.
http://jojo-creahaken.blogspot.be/



10 opmerkingen:

  1. Tsss, het is toch wat, die arme knuffels! Ik heb mijn gewonnen sjaal 'slechts' samen met een armband op de foto gezet, geen beesten die er hun nagels in kunnen zetten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha ha ha voerrrrrrrrrrrrrrrr me af.....je bent me ook een ding ☺

    het gaat goed met molly enne ze is vandaag samen met polly op visite geweest bij moos ja wel 2 katten en een hond ha ha ♥ moos vind ze beide geweldig

    lieve groet jenneke

    ha ha ha marmarel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een afschuwelijk afschrikwekkend groot beest de volgende keer .... maakt me wel heeeeeeel nieuwsgierig hihihihi

    Enne Molly heeft vandaag mijn 2 poezenbeesten en hond overleefd hoor .... ik heb hoogst persoonlijk even met haar geknuffeld hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het eerste grote beest moet nog geboren worden die onze Pip de stuipen op het lijf jaagt......dus....maak ons niet gek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahahaaaa....ik lig in een deuk....heb je met die Nederlanders...zo gek als een klink zeggen wij hier altijd!;-)
    Snuif nog steeds aan die lush...mmm heerlijk...dat stukje is volgens mij de Rockstar of niet?Heb al gezien dat er in Den Bosch een winkel zit die Lush zeep verkoopt,moet ik aan denken als ik daar eens kom....ideaal voor in de kasten een stukje te leggen!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier geen katten hoor hier heeft Miss Rose White gewoon rust. Als ze binnen blijft tenmninst want buiten loopt weleens een kat en laatst heb ik zelfs een vos gezien. Dus ik he haar gewaarschuwd wel binnen te blijven maar ja als het straks beter weer is en de serre deur staat open weet ik natuurlijk niet wat ze doet. ;-) groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwww je kunt me afvoeren hier whaaaaaaaaaaaaaaaaa.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...