zaterdag 2 maart 2013

A bouchée is definitely not a mouse


Daarnet overmoedig geweest en met een kopje koffie buiten in de tuin gaan zitten. De zon bleek van buiten iets minder warm dan ze van binnenuit had geleken. Maar ik had wel de rieten zetel heerlijk voorverwarmd en dat kreeg Lupus in de gaten.
Eerst kijkt hij me bang aan want hij vreest dat ik mijn plaats weer kom opeisen, als het dan maar foto’s blijken, vleit hij zich in ‘bouchéekeshouding’. Côte D’or verkoopt bouchées als zogenaamde ‘muisjes’, maar ik zie er eerder katten in met hun pootjes onder hun lijfke verstopt.


I admit: I have been overconfident in taking my coffee outside in the garden. What was I thinking?. The sun outside was definitely less warm than it had seemed from the inside. But I did have the seat pre-heated and Lupus gladly took advantage of it.
In the first picture he looks a bit worried because he fears that I come to claim my warm spot, but after establishing I need him only as a model, he positions himself in bouchéekes- sitting-manner. Cote D'or sells bouchées as alleged "mice", but to me the chocolates rather look like cats with their legs hidden under their little bodies.


5 opmerkingen:

  1. I bet they're delicious but they're definitely not mice! Maybe the company needs to invest in a few hundred of these http://www.lakeland.co.uk/14488/2-Chocolate-Mice-Moulds ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Now these Lakeland mice moulds are real ones and I definitely believe that I would meet them ' with a shriek of delight" as the ad so aptly states.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jahoor het zijn katjes met opgekrulde pootjes, echt wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha,ha...ik kan er ook geen muis in ontdekken,eerder katjes EN overheelijke vulling omhult in chocolade;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn stiekem toch olifanten naar het label ;) maar die poezen zie ik er ook wel in
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...