woensdag 20 maart 2013

Winnaars giveaway


Twee kommetjes gemaakt met alle daschundjes erin met op de achterkant de naam van de kandidaten. Dan ogen dicht, goed rommelen in de kom, en eentje eruit pikken.
 
 

En de winnaars zijn….. tah tah (tromgeroffel):
Mrs Rose White vliegt uit naar JoJo,
Forrest Bump wordt voortaan getemd door Angeline.
 
Two bowls have been filled with littele daschunds with names on their backside. After a good bowl-rumble , the winners were picked out.
And the winners are ..... Tah Tah (drum roll):

Mrs. Rose Whiteflies out to JoJo,
Forrest Bump will in the future be tamed by Angeline.




Voor de sjaals ook hoopjes gemaakt per sjaal en getrokken:
Nummer 1: Linda Knowles
Nummer 2: Marmarel
Nummer 3: Hester Horden
Graag een e-mailtje van de vijf winnaars op het henk.dachshund@gmail.com


 The scarves go to:
Number 1: Linda Knowles
Number 2: Marmarel
Number 3: Hester Horden

 Could you please send me  your address  via: henk.dachshund @ gmail.com

27 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwww wat jammer !!! :-)
    maar natuurlijk de winnaars gefeliciteerd !!!!

    en Brigitte bedankt voor de kans :-)

    lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zo van alle opmerkingen genoten, dat ik heel snel een volgende giveaway organiseer. De voorpret is nog bijna even leuk als het weggeven zelf.
    Volgende keer meer geluk.

    Ik ga vast weer één of ander beest maken. Daar ben ik nu eenmaal dol op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een bofkonten allemaal!! gefeliciteerd!!! en bedankt voor de leuke kansen op de give aways!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd voor alle bofbipsen,en dank je wel voor deze leuke give-away (bij mij ligt nog steeds jouw paas-presentje te wachten op een adres....)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk nieuws, hernia woman kan gerust een oppepper gebruiken.
      EEn super dankjewel.

      Ik ben zonet even op je blog gaan kijken maar slaag er niet in je te mailen via de mail-link. Kan je me laten weten op welke e-mail ik jou bereik?

      Verwijderen
  5. Halo Brigitte,

    Ik zie net dat ik een van de gelukkige winnaars ben! Helemaal super, ik heb je een mailtje gestuurd. Alvast hartstikke bedankt, ben er erg blij mee.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met heel veel plezier geschonken.
    Tot binnenkort bij jou in de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd allemaal!! Hartstikke leuke give away, dank je Brigitte!! En beterschap natuurlijk voor jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ahhh super! Ik zit met m'n duffe hoofd na de kralenworkshop nog even te bloggen en ben natuurlijk benieuwd wie er gewonnen hebben. Zie ik ineens Marmarel staan! Leuk!!! Dank je wel, wat een verrassing! :-)) Ik ga je morgen even mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. YES!!!!(klein vreugdedansje volgt......:-))Ik ben een van de bofbipsen die zo'n stoere vogel heeft gewonnen,Brigitte noemt ze haar zwoekans...heel erg leuk,ik noemde ze van het begin af aan paradijsvogels omdat ze zo apart zijn en dan mag ik nu die stoere Forrest Bump,alias een beetje de Clooney onder de vogels gaan temmen!Ohhh zijn kooitje staat al open voor hem en ehhh mocht hij daarin niet getemd kunnen worden dan mag hij lekker los vliegen,maar 1 ding is zeker.....hij is meer dan welkom...ThanXx Brigitte ik mail je mijn adresgegevens door:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij dat jij blij bent. Kan je geen foto bezorgen van dat vreugdedansje? Liefst met Forrest op je schouders.

      En temmen maar want het is een pittig kereltje.

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd meiden met jullie fantastische prijzen!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net wmijn ogen nog niet helemaal wakker moest ik hier gewon even kijken. En wat zie ik ze is voor mij Miss Rose White. Helemaal super. Kom maar snel hier naar toe vliegen hoor Miss Rose White.Dank je wel voor deze leuke give away ik ben blij met die mooi Miss Rose White. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rose White zit al enorm met haar vleugels te wapperen. Eerst je adres nog gaan zoeken en dan moet ze ingepakt. Hopelijk heeft ze het niet te benauwd in een omslag.

      Verwijderen
    2. Raar dat je mijn gegevns nog niet hetb ontvangen ik heb vanmorgen al een mailtje gestuurd. Net nog een poging gedaan. Nu maar hopen dat die wel goed aankomt. Of misschien in de spambox beland? groetjes Jolanda

      Verwijderen
  12. Jammer!!! Maar proficiat aan de winnaars, veel geluk er mee!!!!!

    ladyladette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd aan de winnaressen :) VOlgende keer weer een kans zeker?
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd meiden!!!!!!!! En Brigitte jij erg bedankt voor deze fantastische Give away :):):) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh (totally sjoc ☺) jammer zeg ik eerlijk snif snif snif
    maar ik zie wel dat ze hele lieve baasjes gaan krijgen en dat maakt het dan toch weer goed
    alle winnaars feliessssssssssssssssssssssss ook van de mooie sjaals

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Over dit verdriet kom ik noooooooooooit meer heen.......
    Maar dames bofbibs gefeliciteeeeeeerd!!!!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  17. JoJo en Angeline..........zorgen jullie please enorm goed voor deze dotjes?!!! Van harte gefeliesss meiden..helemaal super.
    En Brigitte....wowww ik ben er blij meeeeee!!!!
    Dank je wel voor de gegeven kans he lieverd!!
    Linda en Marmarel ook van harte gefeliesss met deze gave sjaals!
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie dat jij een tekkel liefhebber bent.
    Ik heb toen wij trouwde voor 41 jaar terug als eerste hond een tekkel gehadgenaamd Sjackie.Wat een schat was dat en goed waaks.Hij is op 10 dagen na 15 jaar geworden.
    Je aankleding van je blog is ook leuk met alle hondjes er om heen.
    Gr. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben dol op ruigharige tekkels maar voorlopig ben ik alleen bezitster van Henk, de gebreide dachshund. Gelukkig zijn er de drie katten.
      Blij dat je bent komen volgen. Welkom.

      Verwijderen
  19. Toegegeven: een tikkeltje overdonderd en beduusd door al deze reacties.

    Gisterenavond vond ik het erg jammer dat ik al die mensen die geen winnaar waren, moest teleurstellen, maar nu ik ondevind dat iedereen blij is voor iedereen ben ik ook weer heel gelukkig.Dankejwel voor alle lieve en schattige reacties, het doet goed.

    Er volgt weer heel snel een nieuwe giveaway. Het idee zit er al.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. van harte gefeliciteerd winnaars, wanneer jullie een oppas zoeken :-),houd ik me aanbevolen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alle dames gefeliciteerd! Geniet er van! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Snik, daar gaat mijn kans op ware liefde... Nee hoor, het is de winnaressen van harte gegund! Jij bedankt voor het verloten! Liefs MiM (en om je latere bericht terug te komen, ik woon ook in nl...)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...