donderdag 14 maart 2013

Lente quilt

Toen ik gisteren mijn quilts sorteerde, kreeg ik heel veel zin om een nieuwe te beginnen.
En vermits ik in het verleden altijd met felle kleuren werkte, probeer ik eens iets heel anders met allemaal poederpasteltinten: muntgroen, lila, bleekoranje en  lichtroze. Helemaal overtuigd ben ik nog niet.

Yesterday when I sorted my quilts,I got somewhat excited and wanted to start a new one.
In the past I always worked with bright colors, but now, I‘ll try something different withpowdered pastels: mint green, lilac,pale orange and pale pink. I'm still not entirely convinced.



En vermits ik niet zoveel tijd heb deze dagen, denk ik eraan  gewoon eens grote vlakken aan elkaar te naaien, zo… ik heb er alvast vier aan elkaar geprobeerd. Hoe ziet dat eruit?
Ik twijfel…dat is wel wennen,die bleke kleuren.
Minder kunstig ook , zo zonder figuurtjes,  maar wel vlug klaar. Doen?

And since at this moment I’m a bit short in time, I am going to put  large surfaces together. Less artistically but obiously faster..Is this the right choice? I tried to put 4 of them togehter... Mmm, it looks rather strange to me, I’m not used to these pale colours....



12 opmerkingen:

  1. Ik zeg: Doen even uit je comfortzone wie weet....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet geschoten is altijd mis toch?;-)Wat heb jij gave stoffen in huis zeg,ha,ha...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou echt van je kleurrijke uitdrukkingen. Deze ga ik onthouden.

      En nu mijn geval: wat gebeurt er als je te veel schiet?

      Verwijderen
    2. Dan riskeer je dat alle kogels op zijn!

      Verwijderen
  3. jemig wat een lappen heb je al niet in huis ☺ mooi zeg ♥

    ik zeg doen ziet er niet verkeerd uit

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doen! Dat roze met die bloemetjes vind ik trouwens heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doen! Het eindresultaat wordt vast prachtig. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doen, dit word mooi zeg!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je reactie op mijn blog! :-) Ik zal de avonturen van jouw Dachshund binnenkort eens mee gaan beleven. Eigenlijk heb ik nu helemaal geen tijd om te bloggen, ik moet snel weer aan de fimo. ;-)
    Het gaat je vast lukken die 55 volgers, je hebt er in elk geval al weer één meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dat ziet er toppie uit,mooi zoiets voor over je bed,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...