zondag 3 maart 2013

3 maart 1986




3 maart 1986 werd mijn moeder 50 jaar. Op die dag zette ik haar eerste kleinzoon op de wereld.
Toen ze na haar ziekenbezoek vertrok, fluisterde ze in mijn oor :‘dankuwel voor het mooie verjaardagsgeschenk’ en ze veegde een traan weg.

Vandaag zijn ze dus met z’n tweeën jarig: mijn zoon en mijn mama, de kleinzoon en de oma.

March the 3th 1986, my mother celebrated her 50th birthday. On the same day I gave birth to her first grandson. She came to visit us and when while she was leaving, she wispered in my ear "thank you for the lovely birthday gift" and she wiped away a tear.

Today we’ve got a double party for my son and my mom, the grandson and the grandmother.



Op

3 maart 1986 : de oma en de kleinzoon. The granny and the grandson.




Vandaag bij oma op bezoek: ik had rozen mee en Lushzeepjes en nam ook nog vlug een foto van het patchworkdeken met de edelweisjes dat ik een bij een vorige verjaardag voor haar naaide en waarvan ik nog altijd een tikkeltje spijt heb dat ik het cadeau deed wat ik was nogal eraan gehecht.

I bought roses for my mother's birthday and Lush soap and I took a picture of the quilt I made for her some birthdatys ago. I still love that blanket and I miss it every day.





En de zoon kreeg een zeer mysterieus cadeau (misschien wel een paasklok?) en allerlei soorten thee want dat drinkt hij graag.















4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg!
    Van harte gefeliciteerd met je zoon en je moeder!
    En mooier verjaardag cadeau kan je inderdaad niet geven :-)

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je moeder en je zoon,wat een mooi kado heb je destijds aan 'Sarah'gegeven zeg,heel apart dat hij op haar 50ste verjaardag geboren is.Prachtige rozen heb je haar kado gedaan en die patchworkdeken!Wauw...geloof goed dat je die met moeite weg kon doen,maar je moet maar zo denken...laat haar er maar lekker er van genieten en OOIT(hopelijk duurt dat nog heeeeel lang)zal die vast wel weer bij jou terecht komen;-)Ook zoonlief is goed in de watten gelegd en zo mooi verpakt en thee...oooh ik ben ook een echte theeleut wat dat betreft:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. feliesssss alsnog met moeder en zoon
    wat een mooie kado's

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliess met je moeder en je zoon ♥
    Wat een leuke kado`s zeg.
    En wat bijzonder dat ze op 1 dag jarig zijn.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...