donderdag 28 maart 2013

Stofkes


Op zolder bewaar ik al mijn stofkes. De stapels groeien aan want de tijd ontbreekt me om aan het naaien te slaan. Voorlopig geniet ik van af en toe eens erbij te staan  mijmeren wat het allemaal zou kunnen worden.
Deze stoffen vormen ook mijn blogachtergrond maar daarvoor heb ik de kleuren wat op elkaar doen lijken, in werkelijk zien ze er mooier uit.

I've got an evergrowing stock of fabrics in my attic. As I've got no time whatsoever to sew something out of them, I'm happy to just look at them, trying to imagine what they all could become (one day)

13 opmerkingen:

  1. Prachtige stofjes en als je de tijd vind dan maak je er vast iets heel moois van! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijmeren over wat het kan gaan worden ,gniffffffffffff.
    Je hebt genoeg meis!
    (Misschien wel weer een Mrs Rose...)Denk gewoon ffkes mee he..whaaaaa
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You have some lovely pieces, I'm jealous!!! Happy Easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alleen erbij te staan en te mijmeren dat is terecht al heerlijk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie, vrolijke stoffen heb jij. Even flink door mijmeren en dan kom je vast op de prachtigste ideeen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al de stoffen! En wat leuk, dat kijken en genieten daar zit ik net een blogje over te verzinnen. Doe ik nl. ook graag: Kijken naar een tafereeltje, stofjes, wolletjes enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Die met de blauwe juffrouw, zo mooi! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt prachtige stoffen heb je...die zie je niet gauw....er naar kijken is al leuk inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat wat veel en wat mooi zo allemaal bij elkaar zeg ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie stofjes ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken hihi.

    Groetjes Michaëla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je geen blijf weet met die geborduurde stofjes wil ik je wel helpen (er vanaf helpen;-)
    Heb ook geen tijd wegens te veel verbeterwerk, maar dan kan ik er regelmatig eens aan gaan voelen en intussen mijmeren over wat ik er ooit van zou maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie stoffenverzameling heb je!
    Nog bedankt trouwens voor je leuke comment op mijn laatste blogpost! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...