woensdag 20 maart 2013

Forget catwoman and batwoman, here comes herniawoman


Na mijn verbale uitdaging aan het adres van de dochter in het buitenland, ontving ik een pittig sms-antwoord waarvan de laatste woorden luidden: “you are no worthy opponent right now, hernia woman.” Eigenlijk vind ik het best wel stoer klinken. Geen enkel probleem mee. Jammer dat  mijn blognaam al gekozen is.
Vandaag nog even  op het werk geweest en ik voel  nu de stijfte in rug en benen.Damn! Vanaf nu echt wel wat meer rusten.
En rusten betekent prutsen. Ik heb zonet Rose en Forrest met elkaar verbonden door een gouden halsdraadje met identieke hartjes. Schattig, he? Ik vrees dat ik nu de spanning aan het opdrijven ben, volhouden, Hester.


After I verbally challenged my daughter who is living abroad, I received an snappy text message in return with the following last words: : "you are no worthy opponent right now, herniawoman."
Actually, I think it sounds pretty cool.Too bad I've already chosen my blog's name.

Today I went a few hours to work, and I now the stiffness in backand legs is killing me..Damn! Fr!m now on I definitely intend to rest.
And resting meansfiddling. I've just connected Rose and Forrest and by a goldneck wire with identical pendants in sweet little hearts.






Nu eerst even wat eten klaarmaken en dan rest me de hartverscheurende taak de zwoekans te scheiden.Binnen een paar uurtjes bekendmaking van de winnaars.Dan kan Hester eindelijk stoppen met haar plat-voor-het -scherm-gepuf.
En ja, ook de sjaaltjes gaan straks de deur uit want ik heb het 55-doel bereikt. Aanschouw een trotse hernia woman.
 Is echt iets voor de komende weken: hernia woman's next giveaway, will she reach one hundred followers, be brave and follow her...

Tot straks.


First things first: I’m having some dinner and afterward I’ll perform  the heartbreaking task to seperate the “zwoekans”.
The winners will be published in a few hours so that Hester can stop puffing and can go back to normal breathing..
And the scarves are definitely going to new owners as well because I’ve reached the 55-goal. Behold a proud hernia woman. And perhaps we'll begin a new story soon:


hernia woman's next giveaway, will she reach one hundred followers, be brave and follow her...
See you later.


9 opmerkingen:

  1. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je!!!! owwww it's killing me ♥♥♥ owwwwwwwww zie ik daar weer unne gave foto van het tweetal ♥♥ maaaaaar ik wacht af ( moet wel ha ha ha)

    doe rustig aan he met ruggetje

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hernia woman Hahahahahahahahaha. Spannend hoor de uitslag! groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. rose white ziet er nog mooier uit nu!!!! Ben al helemaal gek op haar!!!!!

    zo spannend, ni te doen!!!!

    ladyladette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allez jong, de spanning nog wat opdrijven, zal't gaan ja? :-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ja weet het wel sapnnend te maken. Maar ik heb nog steeds een plekje vrij hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. niet alleen Hester zit in spanning, zet de h op een andere plek en je hebt de andere schermplakker......ik droom nog net niet van Rose...alhoewel,,,,,,,,,,,,,,
    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ik duim en duim en duim. Zal ik de forrest bump in mijn armen kunnen sluiten of moet ik op zoek naar een andere liefde? Ik zal waarschijnlijk niet slapen vannacht... Sterkte met je hernia, woman! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa wat denken jullie van mij,ha,ha...ik zit ook in spanning,maar ben NET thuis van mijn werk en moest eerst dit bericht lezen...nu kan ik lekker door naar het volgende....de uitslag...spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whaaaaaaaaaaaaaa en of ik plat lag...maar later in bed..niet fit hihih.
    spannenddddddddddddddddddddddd
    ♥♥ Lieve groet Hester..die probeert te blijven ademen...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...