maandag 18 maart 2013

Gepimpte paaseitjes



Toen ik deze paaseitjes in de Aldi kocht (1,99 euro) beloofde ik hen: “jullie zijn best leuke eitjes, maar toch ga ik jullie er nog veel mooier doen uitzien.”
Dus zocht ik fleurige bloempjes en vogeltjes in woontijdschriften en haalde de poëzie-plaatjes,de schaar en de Pritt erbij. Ideaal voor iemand met teveel energie die moet rusten.

When I bought theseEaster eggs in the Aldi-shop(1.99 euro’s), I immediately thought, “he, you guys, I can make you look so much prettier”
So I searched colorfulf lowers and birdies in magazines and I got my poetry-pictures, scissors and Pritt and did some cuting and pasting. Ideal for someone with too much energy to rest.








Ik vind ze schattig zo beplakt,  maar kan alleen niet kiezen waar ze het meest thuishoren: in een kommetje, aan een tak, of gewoon zomaar tussen de madeliefjes.

I think those cuties have become quite handsome but I cannot decide where they belong the most: in a bowl, on a branch, or simply just among the daisies.

10 opmerkingen:

  1. wauwwww ik zeg een mooi kommetje
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom ook even bij jouw buurten :) Mooie paaseieren hoor, ik zeg ook in een kommetje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yep.. ik zeg ook in een kommetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh super!! Mmmm, eerst in een kommetje en dan nog aan een tak?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very well done! Eggs look so very lovely!
    Have a great week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. in de tak en in de kom...viet viet even nog een paar eitjes bijhalen meis ha ha ah ♥♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw...heerlijke vrolijke bonte eitjes en veeeel leuker als de Aldi-eitjes!Ik zou ze lekker zo nonchalant in een kommetje leggen,vind je onderste foto zoooo leuk en gezellig,lijkt net of dat hij zo uit het nieuwste boek van Arne & Carlos is gevallen("Arne & Carlos breien de bloemetjes buiten")wat ik vanmiddag heb gekocht...ook zo vrolijk en kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! So clever! I would have been happy to have these little eggs at a bargain price :D What you did is pure genious!!! They look even nicer ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...