dinsdag 19 maart 2013

Dachshundparade


Planning zit er zelden in, meestal werk ik associatief.  Zo lagen de poëzieplaatjes van de paaseikes van gisteren nog op de tafel en meteen zag ik dat ze perfect dienen als omslag voor opa’s geabimeerde fotoalbum. Het hele verhaal van de boeklezende-kat vind je hier.

 En van het omslag van opa kwam ik verder op een nieuwe blogachtergrond met allemaal dachshunden op poëzieplatjes, dus knipte ik een dashondenslinger. He! Ze blijven zelfs rechtop staan en lopen achter elkaar aan. Best schattig zoveel Henkjes. Een heuse parade.

Since I am not much of a planner, I usually Iwork associative.The pictures of of yesterday’s eastern eggs were still on the table and I noticed they would serve perfectly as a cover for my dad’s photobook -so brutally slashed by Lola-

For the whole story of the book-reading cat see:. http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/02/and-action_6485.html.

And this bookcover gave me the idea for a new blog background: lots of dachshunds would be fun,So I started cutting them and noticed they were able to even stand up and follow each other. Aren’t they cute?.






                                                                        VOOR:
                     
                        Opa’s gruwelijk mishandelde fotoboek ziet er weer gloednieuw uit….
                                 Look at that: grandpa's battered book looks brand new again ....


                                                                                    NA:



 
En door al dat geprul zag ik eensklaps ook kleine dachshundvisitekaartjes, ideaal om aan een cadeautje te bevestigen, toch? Die houd ik nog even als verrassing voor bij de giveaway van morgen. En weet je wat? Al die hondjes van de slingers dienen perfect om de namen van mijn volgers op te noteren voor in de loterijpot. Spannend, eh?

En vandaag was ik in de stoffen-kraaltjes-wolwinkel en vond ik deze twee hartjes, ze gaan zo dadelijk om de nekken van Rose White en Forrest Bump, zodat ze voor altijd bij elkaar horen, ook al worden ze morgen gescheiden. (he, dit klinkt melig...)
À propos, de twee “zwoekans” hebben de voorbije dagen in een doos vol Lush-zepen gelegen, ze ruiken wonderheerlijk. Hmm.Telkens wanneer ik ze even bekijk, maakt hun geur me high.
De scheiding wordt moeilijk.

 And afterwards I realized I could also make businesscards out of all this. They have turned out quite lovely, but I’m keeping them as a surprise to accompany  the giveaway tomorrow.
Today I was in the fabrics-beads-wool- shop and  found these two hearts to put onto  the necks of Rose and Forrest Bump, so  both of them will always belong together, even though they shall be separated tomorrow.

By the way, the two  "zwoekans" have been residing  in a Lush-box , they smell delicious. I get high each time I take them out of the box. It will be hard to separate tomorrow.


 

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat weer leuk gepimpt dat oude fotoboek!Je moet maar op het idee komen zeg!Al die Henkjes kwispelen er ook vrolijk op los en wat betreft je zwoekans weet je er de spanning goed in te houden,ha,ha...;-)
    Zo ik ga mijn waterbedje in plonzen,net terug van ons haak/freubelavondje met een stel vriendinnen...to late...but we had fun(and a glass of wine..so fine,ha,ha.....nee ik ben niet 'teut'=dronken hoor,ha,ha..)Morgenvroeg even het gepimpte eierdoosje fotograferen voor op mijn blog gevuld met een kaarsie en chocolade eitjes voor de verjaardag van mijn schoonzussie met een vlopje erbij en dan morgen weer werken van 18:00 tot 23:00...zoooo geen zin in,ha,ha....nou welterusten dan maar...ik moet nu echt een duik in mijn bedje nemen!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het beloofd een spannende dag te worden vandaag voor vele volgers ☺☺☺
    wat een mega leuke slinger zo zeg ♥
    die hartjes zijn ook helemaal te wow
    en wat een gave tip het boek ziet er als herboren uit

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het boek ziet er geweldig uit!!
    Die slinger is echt super.

    Zit vol spanning te wachten! Rose white we wachten op je, hihi!

    ladyladette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke slinger zeg.♥ En het boek ziet er weer super prachtig uit!!
    En al die Henkjes ♥ super leuk
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...