woensdag 27 maart 2013

Katten in duplex, ideeën op papier



Terwijl ik voor mezelf  alle ideeën voor de nieuwe giveaway op papier zet (zodra ik wat extra tijd vind, begin ik eraan... nog even geduld).. zitten de heren in hun duplex mooi te wezen met de avondzon in hun kattenogen en  genieten  ze van het warmere weer.




While I am putting all my ideas about the new giveaway in some kind of  logical order, my  two gentlemen  look gorgeous in their duplex-garden-home with the evening sun in their eyes, enjoying the glorious weather.


5 opmerkingen:

  1. ♥ oww de schatjes, wat staan ze weer zeer mooi op de pica ♥
    Zo benieuwd wat je nu weer gaat bedenken...het is altijd gaaf bij je
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijkheid, die zon. Ook al is de temperatuur nog niet naar terrasjes bezoeken... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel ideetjes!!!

    ben benieuwd

    Groeten, Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwww op papier alleen ziet het er bij jou al geweldig uit ha ha

    en wat een heeeeeerlijke foto's ♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahaaa...op hun 'duplex'GE-WEL-DIG!...en moet je die eigenwijze koppies zien!Hopelijk moeten ze met de huidige voorspellingen niet van het weekend met hun pootjes door de sneeuw om bij hun duplex te komen;-)Benieuwd wat voor creatiefs er broeit bij je,word vast weer iets unieks....ik ben ook met een soort van 'limited-edition'bezig met iets,maar er moet nog van alles tussendoor gemaakt worden en ja druk,druk...werk,e.d.....ohhh kon ik maar eens gewoon een maand lang alleen maar freubelen en niet werken of wat dan ook(daar bedoel ik dan totaal niets mee,ha,ha...dus ook niet hoeven koken,strijken,boodschappen)...niet dat ik daar een hekel aan heb,maar lijkt me best heerlijk...alhoewel?!?!?of ik in die termijn alles voor elkaar krijg wat er in mijn hoofd aan creativiteit borrelt betwijfel ik!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...