maandag 25 maart 2013

Geduld, vrouwen-mannen:1-0

Dit is Lou's manier om te laten weten dat hij binnen wil…niet  zo dadelijk maar wel  presto!
Kijk hem eens aan, wat een brok ongeduld. Een echte vent!


This is Lou’s  way of announcing  he wants to get in. Not in a minute but presto!
Look at him , so much impatience.  A real guy!



                            Als hij zo druk bezig is, maken zijn pootjes een "hoenk-hoenk-geluid" als van een natte doek tegen glas.
                            Vooral wanneer hij 's avonds binnen wil, is de hoenk-hoenk heel handig, we horen hem  mijlenver.

Lola ligt al een halve dag naast mijn floeren bloementas te wachten.  Toen ik daarstraks  mijn spullen uit de tas haalde,was ze er als de kippen bij.
Ze heeft de hele namiddag geweldig genoten van haar verovering. Een echte vrouw.

Lola has been lying all day long next to my velvet flowery-bag, patiently waiting for me to take my stuff out so she can jump on top of it.



Kijk haar eens aan, haar lijveke perfect gestroomlijnd op de tas. Ze lijkt wel op maat gemaakt.
Bij ‘Sleepy’ kunnen ze hiervan nog leren (die kromming! Die ruggesteun! Dat hoofdvlak…)
En nu in de andere richting. Mmm, good going.

Look at her  little body  perfectly streamlined by the shape of the bag.I’d say the bag was especially made to allow her to sleep heavenly. Sleepy's  sales people  could  learn  a thing or two here.
Oy Yes, now I'm going to turn the other way. Good going...Nice and easy.My patience rewarded.


 
 
 
 
 
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Wat heeft Lola een heerlijk plekje uitgezocht :):) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whaaaaaa onze angel ( meiske ) doet ook met haar pootjes geluid maken tegen de deur of het glas whihihi, elke keer weer moet ik lachen
    ze zeemt dan natuurlijk ook netjes de ramen ☺
    onze flash zou weer jou meiske kunnen zijn....ploft liefst ergens neer en blijft UREN voor pampus liggen....o o o wat geniet ik elke dag weer van mijn schatjes

    prachtige foto;s

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Silje mauwt naar Lola: ze is jaloers op zoooooo'n heerlijke tas, X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die streken van die poezen beesten,maar ook honden kunnen er wat van...alleen is onze Buffy wat camera-schuw ha,ha...als ze mij aan ziet komen lopen met mijn camera gaat ze heel benepen onder de keukentafel zitten kijken,alsof ze zwaar mishandeld is.Afgelopen vaderdag hadden onze kids mijn man 2 nieuwe kippen gegeven....mijn bedoeling was eigenlijk ook een zwarte kip en die zo ik dan ook Lola noemen...om manlief wat te 'plagen',doet hij tenslotte ook met mij....zei ik dat als er weer 2 nieuwe kippen kwamen ze Dolce & Gabana zouden heten...NEEEEHHHH alsjeblieft zeg!was zijn antwoord...ha,ha...kippen gehaald en op de schoolbord kip die aan het hok hing een D&G opgeschreven...afijn de hele familie en vriendenkring wist er inmiddels van dus toen ze de nieuwe kippen zagen EN vooral het bord werd er gelachen,waarop wij vroegen....wat is er?!?!?'Dolce & Gabana'werd er dan gniffelend gezegd...en wij neeeh hoor die D & G staat voor Dirkje en Guusje ;-)Weet je wat ik zo lief en grappig aan jou Lola vind?!?!?....dat tongetje altijd zo'n klein beetje uit haar bekje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whoehaaaaaaaaaaaaa wat een mooie katten toch zeg.
    Gniffel ja Lou probeert te vertellen, dat het nog echt geen zomer is, en zijn goddelijk lichaam liever binnen neer legt.
    En Lola, ja een echte dame, heerlijk vlijend op de bloementas. Op maat gemaakt...ik zeg neem een Octrooi.whaaa.
    Lieve groet hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn twee vrouwen hebben nochtans ook GEEN geduld. Lilo is ook een hoenk-hoenktype en Lola miauwt alleen maar als een janettenkat ;) En luieren doen ze ook graag uiteraard ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ben het wel met haar eens, die tas is gewoon ontzettend leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...