donderdag 21 maart 2013

Winterkussen


Zalig hoe de lentezon binnenschijnt en afdrukken van de blinden op de  mosgroene zetel doet verschijnen. Ik houd van licht en wat het allemaal doet met de dingen.
Terwijl ik hier zo zit te mijmeren en mijn winterkussen in het oog krijg, bedenk ik dat het  binnenkort zal vervangen worden  door een meer lente-achtige-hoes (de kussens veranderen hier met het seizoen) en prompt word ik weemoedig want dit kussen heeft zo zijn best gedaan.
Het komt trouwens ook van de kringloopwinkel.
Daar was het nog een schilderijtje.


I feel very blessed enjoying the sunbeams making prints on the green chair.
I totally love light and what it does to all the things in life.
And suddenly I spot my winter pillow and I realize that it will soon be replaced by a more “spring-y cushion” (the cushions change with the season in this house) and this thought promptly makes me sadbecause this partiular “winter-cushion”has been my friend during the last few tiring days. Poor cushion!


11 opmerkingen:

  1. Erg mooie foto :):) wat een idee om van een schilderijtje een kussen te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om alles mee met het siezoen te veranderen! Zalig toch de verandering van seizoenen en elk heeft zo zijn charmes, al verlang ik, zoals velen nu toch echt naar de lente!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja mooi... gewoon eventjes in de kast totdat het weer winter wordt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook een prachtig kussen zeg..hij heeft lange tijd dienst kunnen doen...nog wel hihi.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij doet nu nog volop dienst ha ha

    mooie foto

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja want voor volgende week voorspelt men weer winter weer.Niet te geloven, eh?

      Gelukkig kunnen we er nog mee lachen.

      Verwijderen
  6. Mooi kussen maar kijk halsreikend uit naar je ZOMERkussen de lente slaan we maar over dus op naar de zomer!!!! Wat mij betreft morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké,ik zoek een stofke met mannen met gebruinde bovenlijven en felgekleurde surfplanken

      Verwijderen
  7. Mooie kussens,zag vandaag ook een heel mooi groot kussen bij de kringloop,maar toch maar laten liggen en met een tas vol wol naar huis gegaan die ik er had gescoord,nu zit ik te twijfelen of ik morgen toch maar weer terug ga om te kijken of hij er nog is...een heerlijk groot langwerpig hangkussen van olijfgroen met fluwelen opdruk in relief van olifanten en tropische bladeren,leuk voor bij mijn dochter op bed,maar vooral ook lekker om tegen aan te liggen voor haar als ze d'r met laptop of leesboek op ligt)oohhh spijt...please let it be there tomorrow...ha,ha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoals jij het beschrijft, klinkt het zeer exotische:olifanten, tropische bladeren....en dan nog in olijfgroen(mijn lievelingskleur) ....doen, zou ik zo zeggen.

      Verwijderen
  8. Heerlijk, dat licht he?! Dankjewel voor je complimenten over mijn blog. Leuk om te horen dat het inspirerend werkt, daar hoopte ik op toen ik begon met mijn blog, andere mensen inspireren! Ik ga je ook volgen hoor, via Bloglovin.

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...