zondag 24 maart 2013

Molly mouse






Dachshund groet ’s morgens Molly

Dag aquamarijne muis met je oogjes zo groen
Groen groen
Dag oortje van Molly  met schapenhaar van bij Esther
Dag muizenbuik met geplette Lushzeep erin

Dag Molly Dolly
Wat ruik jij heerlijk
Zorg maar dat het vrouwtje je nooit meeneemt op vliegreis
Want de politiehonden bij de controle gaan  snuiven als gek                                                             
zodat douanemensen je muizebuik opensnijden op zoek naar drugs

Daa-a-g  muis

Dag lieve muis
Dag lieve muizelijn mijn
Het ga je goed bij Jenneke

 
Dachshund says hello to  Molly in the morning

Hello Molly mouse in
 aquamarine  with your eyes so green
green green

Hello little mouse ears stuffed with Esther’s sheep 's wool
Hello fat mouse belly stuffed with  crushed Lush soap fragments
Hello Molly dolly you smell delicious
Just make sure your new owner  never takes  you on a  flight
Because the police dogs would go sniffing like crazy

And the custom people would tear you apart looking for drugs
Hell-o-o-oh  mouse
Hello dear mouse
Goodbye my dear

I wish you lots of happiness in your new home with Jenneke



Jenneke, bezorg je me je adres via Henk.Dachshund@gmail.com


 


 

 

12 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ♥♥♥ molly dolly wat ben je mooi ♥♥♥ ik ben helemaal blij zeg wat heeft het vrouwtje je prachtig genaakt zeg
    schapenhaar van essebes en heerlijk zeepstukjes erin...nee jij blijft heerlijk hier op mijn adres als je aangekomen bent....we zullen je met veel liefde ontvangen ♥♥
    wat een prachtig gedicht zeg......als je het goed vind en molly is aangekomen zou ik dan het gedicht met een link naar jou mogen plaatsen ??

    ik zal je mijn adres sturen THNXXXXX lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *smelt* Nikki-krullen en Lush-zeep oeffffff wat een wanna-have Jenneke!!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww wowwow wat een drolleke zeg ♥ Siss je bent een dikke bofkont hoor..Brigitte wat heb je Molly Dolly prachtig gemaakt zeg.
    Mooi gedicht zeg!
    Nikki krullen en lush zeep...........wat een dame wat een dame.
    zucht...........
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Euh.... ik heb blijkbaar Nikki-krullen gecreëerd maar heb geen flauw benul wie Nikki is. Ligt dat aan mij?

      Verwijderen
    2. t schaapje ?? waar je de wol van hebt hihi

      Verwijderen
    3. oooh! Ik wist niet dat 't schaap Nikki heette ....

      (had 'Nikki-krullen' al gegoogled en kwam bij een zwartje met kroeshaar)

      Hahahaha

      Verwijderen
  4. Wat zijn er toch veel superlieve mensen in blog land, niet alleen geweldig creatief, want dat ben je ook als je zoiets kunt maken, maar dit is gewoon puur vanuit je hart, dank je wel dat je dit gemaakt hebt oor Jenneke, je bent een lieverd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Brigitte,ik sta weer helemaal versteld van jou schitterende creatie alias Molly Dolly muis...wat een beauty!Zo wil iedereen wel 'muizen'in huis denk ik en worden er zeker geen muizenklemmen geplaatst...en nog een die uberhip is en heerlijk ruikt!Wat zal Jenneke daar blij mee zijn,wat aardig van je,je bent een echte 'Belgische Kanjer'!Je gedichtje erbij is is ook erg leuk!!!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb zonet zitten skypen met de dochter die in het buitenland werkt. Doordat ik Molly zat te showen voor de camera, ruiken mijn handen nu helemaal naar Lush. Ik vrees dat het een beetje overdreven geurt...
    Jenneke,hopelijk heb je geen zeep-allergie....dat zou zonde zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met al die materialen... Zo nieuw en toch lijkt het heel oud. Mooi! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...