dinsdag 12 maart 2013

Giveaway nummer 2



De volgers lopen mooi op en omdat ik telkens weer enorm blij ben als de teller omhoog gaat, doe ik er een extra giveaway bovenop indien ik de  kaap van 55 haal.

Samen met de twee ‘zwoekans’ (kruising tussen  zwaan en toekan, als je op de foto kijkt, zie je dat ze al aardig met hun vleugels aan het klapperen zijn, zo veel zin om uit te vliegen...) geef ik op 20 maart ook drie sjaals weg. Zelf heb ik er onnoemelijk veel en deze kleuren draag ik haast nooit. Wie weet, maak ik er iemand anders blij mee.

Dus:
- Het magische getal 55 bereiken  :)
- Voor volgers (en een link plaatsen wordt altijd extra in dank afgenomen)
- Laten weten welke van de drie jou het meest happy maakt.


De nummers staan op de foto:

1)      Echte zijde. Donkerblauwe achtergrond, wit-grijs-jeansblauw-mosgroene figuren, 80cmx35cm,

2)      Katoen. Paars-roze achtergrond met okerbruine-zwarte figuren, 140cmx25 cm

3)      Katoen. Zwarte achtergrond met donkerrode-groene figuren, 50x50cm.

Laat maar weten wat jullie bevalt, dames.

 

The followersnumber increases gradually and since I am always delighted when the counter goes up, I throw in  another giveaway if I get the milestone of 55 members.
Together with the two 'zwoekans' (cross between swan and toucan) I on March 20,  I give away three scarves.


I already posses innumerable of those  and these colours I  almost never wear.  I’d like to make someone else happy with them.
so:
1) followers (and a link to my blog  is always extra  appreciated )
2) Let me know which of the three  scarves makes you most happy.

The numbers on the picture:
1) Real silk. Dark blue background, white-gray-blue- mossgreen figures, 80cmx35cm,
2) Cotton. Purple-pink background with ocher-black figures, 140cmx25 cm
3) Cotton. Black background with darkred-green figures, 50x50cm.

Let me know what you like, ladies.

22 opmerkingen:

  1. Mooi Brigitte...ik zal een link voor je plaatsen op mijn blog...echter heb ik zelf ook nog een mandje vol ongedragen sjaaltjes,die ik toch ook heel erg mooi vind maar eigenlijk zelden draag,dus blijf ik bij die prachtige paradijsvogels van je;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat lief van je zeg en wat mooi
    link op FB staat al en ik zal ook deze op mijn bloggie zetten ♥

    ze vliegen dus samen uit....kan zowat al niet slapen van die mega volgels wow zeg
    het zou vast een hit in de winkels worden
    mocht ik kiezen dan no 3

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vieuw wat een leuke give away zeg! ♥
    Ik doe graag mee, zet ook gelijk een link zo op mijn fb.
    Ik volg je ,en blijf dat ook doen ihihih.
    Die vogels........just like my sisss....gewoon niet kunnen slapen, zulke drollekes zijn het ♥
    Als ik zou mogen kiezen, kies ik voor nr 3
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh super die sjaals er nog eens bovenop, zal meteen een tweede linkje plaatsen op mijn give away pagina, als ik dan toch mag kiezen ga ik voor sjaal nr 1
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei nummer 2 is wel een sjaal die bij mij past....
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, erg leuk zeg! Ik doe graag mee voor de paars/roze! Dat is helemaal mijn kleur!!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super, sjaal nr. 2 vind ik het mooist! Er staan 2 linkjes op m'n blog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat veel kleur! leuk om je tegen te komen bij 'Deze week zag ik...' Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Brigitte,

    Je hebt een erg leuk blog. Ik heb me meten aangemeld als volger en een linkje geplaatst op mijn blog. Leuk ook al je giveaways. Ik zou graag mee willen dingen naar sjaal nummer een.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Omdat ik al lang hunker naar één van je mooie sjaals (je zegt vaak dat je er veel te veel hebt!)
    Bezitsdrang is dus een goede motivatie om uiteindelijk toch officieel volger te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan vergat ik nog te vermelden welke sjaal ik verkies:
      1: omwille van het materiaal
      3: toch nog net iets mooier patroon, kleuren en formaat

      Verwijderen
    2. Je moet wel kiezen, hè Jacq ;)

      Verwijderen
    3. Goed, ik zal beslissen. Het wordt nummer 3.

      Verwijderen
    4. Haha, eindelijk gezwicht.
      Het was sterker dan jezelf.
      Ben blij met je gezelschap.

      Verwijderen
  11. Ik moest lachen om de 'zwoekans' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Omdat ik 54ste volger ben, vind ik dat ik een extra beloning verdien. Je hebt je doel immers bijna bereikt! Als we nu Zoc eens volger konden maken. . . Sjaal nr. 1 vind ik het mooist (die past het best bij mijn ogen) Volgens mij zou Forrest Bump ook niet misstaan met die blauwe sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of heb ik mij nu mistelt? Volgens mij ben ik zelfs de 55ste!! Doe Forrest Bump er dan ook maar bij als het kan. ;)

      Verwijderen
  13. Ik word met plezier volger nr 55. Ik maak graag een kansje op sjaal nr 1 of een zwoegans die vind ik echt de MAX! Ga je blog volgen omdat ik er nieuwsgierig naar ben. Ziet er leuk uit. Groetjes, Voske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh zo leuk! Dan ga ik voor 3, omdat die overal bij past ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eerst dacht ik nee joh, Zwoekans, maar naar mate ik er meer naar kijk, wil ik toch een kansje wagen, ik vind het heel knap hoor wat je maakt, moet alleen even wennen aan de combi's die zijn bijna kunstzinnig........volgen deed ik je al, kans op een sjaal kies ik voor 2,
    Denk je wel om jezelf vrouw, met die pijnlijke rug, doe asjeblief voorzichtig!!!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...