woensdag 13 maart 2013

Januari patchworkmaand


 
Traditiegetrouw is voor mij januarimaand patchworkmaand. Al meer dan 10 jaar zet de winterkou me aan het naaien. Alleen niet de voorbije januarimaand, want toen ben ik met de 'dachshund'gestart en al mijn gesukkel en geklungel als onervaren blogger heeft me al meer uren gekost dan een deken quilten.

Traditionally for me  the month of January is patchworkmonth.
 For over 10 years, the wintercold has induced  me to sew. But not so during  the past month of January, because  Istarted  the dachshundblog took more hours of fumbling - inexperienced as I am- than quilting a  blanket.

 



En speciaal voor retrovrouw (mijn laatste volger)  mijn favoriete retro-wijsheid uit het postkaartenpakket“I feel a sin coming on” te bestellen via volgende link:

And especially for my last follower( retro woman) here comes a retro postcard’s wisdom from the package "I feel a sin coming on" to order via the following link.(http://www.amazon.com/Feel-Sin-Coming-30-Postcards/dp/0811836428)



 



8 opmerkingen:

  1. ha ha ha...kost je zeker tijd, alles uitzoeken vogelen ...hoe werkt het allemaal

    maar o o o wat knap zeg dat quilten

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je het prachtig doet zeg dat Quilten♥
    en ik vind dat je echt goed blogt hoor!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op anne taintor! she rocks! Liefs MiM (ps: bloggen is beter voor je vingers...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie quilts maak je zeg,ik heb helaas twee linkerhanden op dat gebied en ben nog niet zo goed bevriend met mijn naaimachine,maar ja je kan naast belly-paintings,fotografie,haken,lezen,koken,tuinieren,freubelen,schilderen ook niet overal handig in zijn toch?!?!?Manlief roept altijd al dat ik TEveel hobbies heb en dat de dagen voor mij altijd TEkort zijn...ik snap het gezegde van" Ik verveel me zo" van sommige mensen dan ook nooit!ha,ha...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bellypainting???!? Is daarvan iets op je blog te zien? Dan wil ik heel graag een link. Is het op je eigen belly? Dan is dat wel een heel biezonder "eigen plekje".

      Verwijderen
  5. Wat een mooie quilts zeg. Dat wil ik ook nog wel eens leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Januari Quilt maand!!! Ook dit jaar?? Tijdje geleden had ik al je posts met Quilt als trefwoord teruggelezen. Deze had ik niet gezien!! Zo al die kleine drie hoekjes!! Wel heel heel mooi. Je kleur en materiaal gebruik inspireert mij echt, de sampler lesquilt vind ik qua kleuren maar saai. Kan niet wachten tot ik zelf kan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...