woensdag 21 januari 2015

Dachshundbanner: the making of

 Niet te geloven wat thuis werken  -in de zon-
 allemaal met ne mens doet...
 
 je denkt zo van
 oh! die lampion dient perfect als vaas en kijk eens hoe mooi hij oplicht in de zon,
 maar wacht eens even,
 die rozen matchen kleursgewijs perfect
bij de tas die ik net meehad,
 
ooooh en de dachshund van Carla
gaat dààr dan ook weer wonderlijk  bij
en ziet die ook weer ne keer stralen.
 
Baf! Alles vlam over de schoolboeken.
En voor je het weet wordt een nieuwe banner de wereld ingestuurd.
 
En  is een hoop minder schoolwerk verricht dan gepland!
SO what?
 



 
the sun made me over energetic today
first I sort of  invented a new vase for my roses,
then I came up with the roses on my desk as they matched SO well with
my roses bag,
and before I knew it a new dachshundbanner was sent into the world!

24 opmerkingen:

  1. Das ist Kunst, Procrastination auch, aber sicher Kunst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Procrastination ist meinFreund!

      (hopelijk is de naamval oké)

      Verwijderen
  2. Heel schoon, en weeral zo vrolijk!
    Maar vrolijk word ik zowiezo bij elke keer weer het lezen van je toffe blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. al die vrolijkheid wordt aangewend om me op te peppen en te relaxen tussen het zware werk door,
      ben blij dat ik tegelijk ook ander mensen amuseer!

      Verwijderen
  3. Moet ik me toch ook eens aan wagen,je handschoenen in je vorige blog echt fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als het je niet lukt, bezorg je me gewoon mailsgewijs een foto die je goed vindt, ik bewerk hem wel voor je, en dan gewoon bij "instellingen" toevoegen. Erg makkelijk.

      Stuur maar naar henk.dachshund@gmail.com

      Verwijderen
  4. Je banner is subliem, laat die maar een poos staan.
    Wat een genieten als de zon ineens komt hè! Die gele lampion is prachtig en helemaal met de rozen erin!
    Je handwarmers zijn ook mooi geworden!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dieje cursus? Dieje geraakt vanzeleven nie af! Maar van den andere kant...diene nieve banner ...diene is magnifiek! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg vrolijke banner.
    Ik ben er niet zo'n held in om dat regelmatig te veranderen.
    Maar die van jou is weer lekker vrolijk geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. "Brava' has a nice ring to it. Is it Italian for "bravo"? Or Spanish for "brave"?

      Verwijderen
  8. Van alle mooie banners die ik hier voorbij heb zien komen, is dit toch wel één van de tofste. Wat zeg ik? Bij mij staat deze (tot nu toe) bovenaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat vind ik nu echt gaaf zie ! Maar wat hadde gij chance : 'vlam' over de schoolboeken ! En ik dacht al dat die brandende kaarsjes op de schoolboeken vielen en alles in de fik … Mijne rikketik ging al zot tekeer !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. love your yellow lantern vase.. such sunny colour and light. Very creative and inspired banner.. plenty of colour and pizzaz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I didn't know the meaning of the word "Pizzaz", so out of curiosity I looked it up, he, and look what came up:
      1. Dazzling style; flamboyance; flair.

      2. Vigorous spirit; energy or excitement.

      Cool!
      So do you use it for persons only ("'I am pizzaz") or can you also call things pizzaz (""my new lantern vase is pizzaz", "my cat is pizzaz today" ) Quite intriguing.

      I like the ring of the word " P I Z Z A S"

      Verwijderen
  11. Geweldig, als de inspiratie roept moet ne mens luisteren he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van afgeleid gesproken ... maar wel groot gelijk! Weer helemaal ala Brigitte, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het draait allemaal om inspiratie en daar had je vandaag dus echt lekker heel veel van..
    Prachtig hoe alles zo mooi bij elkaar past... super vind ik het...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, interessante manier van opbouw!
    Geweldig vind ik hem weeral, ik ben altijd enorm fan van je banners!
    Het wordt hier echt NOOIT saai. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...