donderdag 27 juni 2013

Giveaway nummer 4


Gezellige ochtend met Lola die zich gewrongen heeft in mijn wolmand (klik  hier voor de ontstaansgeschiedenis van de mand) bovenop de wol natuurlijk. En de twee ventjes die popelend aan het achterraam staan te wachten op hun ontbijt.

This morning is was quite amused to find Lola on top of my woolbasket (click here for the whol story) and my two guys waiting impatiently to get breakfast.

 
 
 
Van het veld achter onze tuin werd ik vrolijk, en vol energie ben ik stoffen gaan sorteren. Ik heb er een aantal aan de kant gelegd voor mijn zomerquilt (zie twee posts geleden) en ook een aantal die ik niet zo dadelijk gebruik maar die me wel heel leuk lijken voor een giveaway.
 
 
Vermits mijn blog op 15 juli een half jaar bestaat, stuur ik op die datum twee stoffenpakketten de blogwereld in:
 
1) eentje met allemaal rozenmotiefjes in poederpastel
(voornamelijk rozig qua kleur)
2) eentje met allemaal roodtinten en bloemen waarvan ik niet meteen de naam weet.
 
De stoffen bestaan uit overschotjes (het grootste 1m x40 cm, het kleinste zo'n 50x50) en dienen perfect om te verwerken in een quilt, of in een kusssen, of als iets kleins (clutch, pennenzak, toiletzak, portemonnee....)
 
Since my blog exist half a year on july the 15th,
I am having a giveaway to celebrate and I intend to send two packages into the blogworld to a blogger who likes fabrics.
In the package are all sizes of fabrics to be used in a quilt or a cushion or whatever....
 
 
 
 
Pakket  onbestemde bloemenmotief, rood
 

Pakket roosmotief pasteltinten
 



    Wie graag een van beide pakketten ontvangt:
1) reageert  voor 15 juli en geeft voorkeur aan,
2) is volger,
3) maakt me heel gelukkig door deze giveaway te linken
 
 
Anyone who would like to get one of the packages:
1) indicate which of the two you would like,
2) is a follower,
3) would make me very happy by placing a link for this giveaway

43 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat leuk je mij bent gaan volgen en aan mijn Give Away meedoet.
    Ik volg jou nu ook en doe graag mee met jouw Give Away.
    Mijn voorkeur gaat dan uit naar de rozetinten.
    Ik ga je ook nog even linken op mijn blog.

    Liefs,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee voor de roodtinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je half-jarig-bestaan!!! Ja!!! Roodtinten....love it<3!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk, ik doe mee voor het bloemmotief in roodtinten. Ik zal je linken. Proficiat met je half-jarig bestaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb latst al zo'n mooi russin gewonnen dus ik doe niet mee....
    Van harte op naar de 12,5 jaar ;)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh al een half jaar!! :):):) Gefeliciteerd. Ohhh die pasteltinten zijn werkelijk schitterend! Ik wil graag meedoen, heb nog niets aan stofjes en zou graag een deken ervan maken net zo een die jij nu ook maakt :) zo ontzettend mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig he, die poezenbeesten! Natuurlijk doe ik ook graag mee voor de stofjes, het liefst voor de roodtinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee en ga dan voor de rode stofjes. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd meis!
    En als het mag doe ik ook mee en wel voor het roosmotief/pasteltinten.

    Die Lola ligt daar maar wat lekker in het wolmandje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hipperdepieieiep hoeraaaa! Ik doe graag mee voor het roze pakketje!! Schoon stofjes!!!
    Ps= Bij mij is er ook een giveaway met vrolijke spulletjes!

    http://cowboysendindianen.blogspot.be/2013/06/kadootjestijd_25.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello my new friend,
    I would LOVE to have either one, but the dominant red colour is my favourite.
    I am now a follower and I will go back to my blog and add this giveaway to the end of my post that I made earlier today.
    Thanks for the chance to win fabric! I love fabric, as I sew!
    You have the cutest cats, and they can be demanding, eh?
    Hugs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo,

    Ik doe graag mee voor de roosmotief en wordt graag volger maar onder het woord volger is alles blanco dus ik probeer het snel nog even weer. Want dit is natuurlijk wel een hele leuke give away :)

    groetjes Zelda
    www.zeldascreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Zelda,


      Een aantal weken geleden had ik hetzelfde probleem.

      Mijn post van toen:
      "Met de hulp van uitstekende assistentie (waarvoor duizendmaal dank!!!) ontdekt dat het "followers gadget" niet meer te zien is voor wie in de laatste versie van internetexplorer werkt (de mijne is blijkbaar net geüpdatet).
      In dat geval maak je het gadget zichtbaar door in de menubalk bovenaan naast de URL het middelste teken aan te klikken. Op de foto hieronder is dat het blauwe vakje met de witte streep erdoor. Tweede van rechts naast het vergrootglas.
      Wie met andere browsers dan internetexplorer 9 werkt, ondervindt blijkbaar geen problemen."


      Hopelijk is het hiermee opgelost!

      Verwijderen
    2. Helemaal super! Het is gelukt:)

      Het roosmotiefje vind ik wel heeeeel erg leuk!

      Verwijderen
  13. Hello, Cindy sent me from her blog. I have 6 cats and one mini dachshund and I love your blog. The fabric is pretty but I do not sew. I just want to say "hello" and it is nice to meet you. Mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och Lola poes ligt zo lekker in je mooie mand en haha dan die andere 2,of ze zeggen willen,schiet je nu ff op hahaha,fijn dat je zo geniet van een veld met bloemen,dat kan ik ook,ben dol op buiten,diertjes en bloemen,ook ga ik een kansje wagen op je give-away,ik vind het leuk om de stofjes om dagboekjes,notitie boekjes te maken,ik ga zo een link op mijn blog plaatsen,ik kies dan voor het pakket roosmotief pasteltinten,de stofjes zijn echt prachtig,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great giveaway! I love fabric to finish off my cross stitches!! The pack with the pink roses variant would be great, please count me in :) I'm a follower!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. congratulations and great giveaway!!!!!
    I really love the roosmotief pack!!!!
    Consider me in!!!! Thank you, xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik doe graag mee voor de roodtinten, volgen deed ik al en naturlijk link ik je :-)

    x Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. tuurlijk doe ik graag mee, ik ga voor de rood tinten en je uiteraard linken ... naja jou niet maar de give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohw wat leuk, ik doe graag mee voor het pasteltinten pakketje en ik zet natuurlijk even een linkje op mijn blog. Ik heb trouwens ook een leuke give away lopen op het moment ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trouwens, volgens mij heb je dezelfde "fout" als mij gemaakt. Ik denk dat de deadline op 15/07/13 moet zijn i.p.v. 15/06/13 (ik had 'm bij mij op 18 juni gezet en da's al geweest, hahaha... moest bij mij dus 18 juli zijn, LOL)

      Verwijderen
    2. Je hebt helemaal gelijk. Bedankt om het te melden.

      Verwijderen
    3. Graag gedaan, maar vind het wel grappig dat ik niet de enige ben die deze fout had gemaakt ;)

      Verwijderen
  20. Ohhh Brigitte wat een mooie give away,de roodtinten zijn prachtig....nou ja jij hebt altijd alleen maar prachtige stoffen en ik verlekker me altijd aan wat jij daar zoal mee maakt...prachtig die quilts,maar aangezien ik me nog maar even door verlekker aan al die mooie naaisels kan ik daar alleen nog maar van dromen,want ik ben niet zo goed met mijn naaimachine,wie weet komt dat ooit nog eens ter zijner tijd als ik heeeel veeeel tijd heb(zal wel zijn als ik gepensioneerd ben,ha,ha)maar momenteel heb ik zoveel andere dingen die ik nog wil en ook daar heb ik al te weinig tijd voor,bah...kon je tijd ook maar kopen,ha,ha....of was een dag maar 48 uur en de werkdagen,e.d hetzelfde...maar ik ga als ik mijn volgende blogberichtje plaats gelijk even een linkje plaatsen voor je....een half jaar bloggen!En hoe meer volgers hoe liever!;-)


    grtzzzz and have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo, bedankt voor je bezoekje op mijn blog. En ja, natuurlijk doe ik mee met de give away. Ik zal zo even een link plaatsen op mijn blog onder het tabblad: give aways.
    Pffff, je bent verder dan ik. ik ben nog maar een paar weken blogger. Wie weet ga ik over een paar maanden ook wel een leuke give away organiseren.

    Succes en lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoe herkenbaar, de katten die aan het raam staan te wachten ;-) ! Wat een prachtige give away ! Daar schrijf ik me graag voor in, hoor ! 'k Zou gelijk niet weten wat te kiezen, maar ik ga uiteindelijk voor de bloemmotiefjes in de roodtinten. Het linkje plaatste ik zonet al op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een feestje, alweer een give away. Ik doe weer mee hoor. Blijf het gewoon proberen ;-)

    Mijn voorkeur gaat uit naar de roodtinten. Daar zie ik leuke dingen in om te maken voor de nieuwe kinderkamer van mijn dochter. Heb gisteren een heel grappig rood fotolijst gekocht met 2 vogeltjes en daar staan deze kleurenprachtig bij!


    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohh, je poezen zijn prachtig, Lola lag er zeer comfortabel bij :) en wat een mooi uitzicht heb je zeg!
    Ik vind de rode stofjes super, daar kan ik wel iets mee doen!
    Kan niet linken want heb geen blog, hopelijk is dit ok...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooo de roos motief pasteltinten zijn prachtig.
    Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dankje voor de leuke reactie op mijn blog :-) Ik had het icoontje gevonden op Google afbeeldingen :-)
    Mijn voorkeur gaat naar de roosmotief/pasteltinten, echt prachtig, helemaal mijn ding! :-)
    Ik ga er meteen iets aan de zijbalk van mijn blog opzetten ;-)

    Groetjes, Adinda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Via via kom ik hier nu pas terecht! Blij dat ik je "ontdekt" heb :-)
    Leuke give-away, dus ik doe graag mee voor het rode pakketje! Mijn blog is even in verlof maar ik zet toch nog maar snel een link naar hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dankzij de "discriminatie op leeftijd" bij de jongedame van de uni van Gent ben ik hier terecht gekomen. Gezellig blog heb je! Mooi dat ik jou gevonden heb :). En dan super schattige stofjes die je zomaar weg gaat geven... ik houd me aanbevolen mocht ik ooit eens iets winnen op het rode pakketje. Een linkje komt op mijn blog op de give away pagina!

    groeten, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe graag mee voor pakketje 2 met de roodtinten. Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hay!
    Wat een super leuk blog heb je! Hier word ik echt blij van :-)
    Bedankt voor je berichtjes op mijn blog!
    Natuurlijk doe ik graag mee aan de give-away!
    Ik ga voor de roodtinten :-)
    Gr. DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi hoi
    via via ben ik op deze log terecht gkeomen. ontzettend leuke blog. Ik ga het zeker volgen. En als ik dan ook nog eens kans kan maken op de mooie give away zou heel erg leuk zijn ;)

    mijn voorkeur zijn de pasteltinten. ik ben beneiuwd.

    groetjes geeske

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe graag mee aan de give-away! Ben een nieuwe volger.
    Pakket roosmotief pasteltinten is mijn voorkeurspakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Alvast hartelijk gefeliciteerd met je half jaar blogfestijn! Leuk hoor.
    Toevallig is mijn zoon dan ook jarig dus ik eet er een taartje op.
    Ik volg je pas 5 minuten en zag net al leuke foto's van je katten. Zal zo eens verder rond snuffelen. Gezellig!
    En natuurlijk doe ik heel graag mee aan de give away. De rode stofjes vind ik prachtig maar ook de andere zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi prachtig blog heb je, gefeliciteerd met je halfjarig bestaan van je blog, doe graag mee met je give away! voorkeur bloemmotief rood tinten, misschien kan ik mijn oude hobby quilten weer eens oppakken.....liefs groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk! Ook ik waag graag een kansje! Ik vind de pasteltinten super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. I LOVE YOUR CATS!!! YOU CAN WRITE ME BOTH IN ENGLISH AND SPANISH ;)
    REGARDS

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...