maandag 5 augustus 2013

Mini mini giveaway

 Gisterenavond bij thuiskomst van veertien dagen vakantie was de boer net stro blokjes op het veld achter onze tuin aan het leggen.
Wij heel blij want vooraf hadden we gedacht dat we dit mooie moment allicht net zouden gemist hebben.
 
Hugo keek heel verbaasd toen hij me in de tuin zag komen (veertien dagen door de buurvrouw verzorgd en ineens zag de buurvrouw er heel anders uit).
 
 Het doet me plezier dat onze beider katers de plastic top appreciëren die ik nog net voor vertrek voor hen heb gehaakt. Zie daarover deze post.
 
 
 
We logeerden  de afgelopen week
in de buurt van een mooie stad.
Ik kocht er vrolijke stoffen op deze Afrikaanse markt.
Wie mij het eerst kan zeggen welke stad op onderstaande foto staat, krijgt de gehaakte bloemen die in de vorige post in de pruimenboom van ons vakantiehuisje hangen.


12 opmerkingen:

  1. aandoenlijk zoals de kat je aankijkt :-)
    ik denk dat de foto in Wenen is gemaakt ?

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dacht al een foto van Marakesh of zo te zien te krijgen. Nou ik denk dat die Ellen wel heel kort bij komt. Maar och laat ik in de lijn blijven en Boedapest in de groep gooien ;).
    Ben benieuwd naar nog meer foto's, ennuh prachtig om te zien dat ze heel blij met je gehaakte kleedjes zijn.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh la la c'est la France .... la cité de ........ ----> Toulouse


    (sorry voor schrijf- of grammaticale fouten ... mijn Frans is erg slecht hihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En effet, Moos, tu as raison, c’est bien Toulouse.
      Les fleurs viennent chez toi.
      Et il faut le dire :ton Français est impeccable.

      Verwijderen
  4. Het doet mij denken aan het gebouw in de 'Drie musketiers van de Walt Disney film'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welcome home Brigitte,tja het lijkt een beetje op een gebouw in Wenen/Praag maar dat is het beiden niet volgens mij en is al geraden...weet je ik heb geen flauw idee,maar ben benieuwd waar jij hebt uitgehangen de laatste tijd,ha,ha....nice picture from HUGO!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom thuis, Brigitte! Fijn dat je genoten hebt en weer heelhuids thuis bent.
    Ik heb geen idee wat het gebouw betreft, maar ik vermoed ergens uit de Oosteuropese landen.
    Geniet nog even lekker na!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moos heeft het goed geraden.
    De foto stelt het Capitolium van Toulouse voor. Het hart van de stad.
    Er zit van alles in het gebouw: officiële diensten maar ook een leuk museum.
    Ben je er zelf al geweest, Moos?

    Ik vind het wel vreemd dat een aantal onder jullie het in het Oosten situeren.
    Wellicht omdat het zo zwierig is.

    En Katrien, misschien komt dit gebouw wel in de drie muskutiers want toevallig logeerden we in de stad Condom (niet lachen) en daar staat een standbeeld van de 3 musketiers die blijkbaar hun origine daar hebben. Dus je zou wle eens gelijk kunnen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn collega is een echter Frankrijk-ganger Brigitte. Ik herkende de foto van haar trip :-) [vond het wel knap van mezelf hihihihi]

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...