maandag 26 augustus 2013

Jubileum en de mooiste vrouw ter wereld


Kijk: de bruid heeft een echte sleep
(al kijkt ze wat vreemd uit haar ogen)
en de bruidegom ziet er heel gelukkig uit.
Deze gelukspoppetjes versieren de tafel op het 25-jarig huwelijksjubileum van mijn kleinste broertje  en schoonzus. In een leuke tent zijn we koninklijk ontvangen met veel drank en lekkere hapjes.


Mijn broer maakt mooie muziek,
hij zingt onder de naam "Levien
Zijn recentste nummer(De mooiste vrouw ter wereld)
 dat veel op radio 2 wordt gedraaid, is  hier  te beluisteren.
 
Een mooi(verlaat) huwelijksjubileumcadeau
van mij aan hem zou zijn:
 veel bezoek op zijn site van mijn volgers  :))
 
 
Schoonzus geeft een speech vol knipoogjes.
 

Zelfgemaakte taart

Drie van de vier kinderen van mijn zus.
Van links naar rechts:
Viktor, Lode en Nolle.
Viktor is mijn ondertussen stevig uit de kluiten gewassen petekind.

De twee mama's van de jubilarissen.

Tafelversiering (zie ook foto 1)

18 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een gezellig feestje moet dat zijn geweest en ik ga zeker zijn lied beluisteren en daar eens een kijkje nemen hoor! ;-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow! Beroemde familie! Het verlaat huwelijkscadeau is alvast wat mij betreft gelukt! Ik ga zeker nog vaker op zijn site kijken! Mooi! Mijn schone zoon(in wording) maakt ook muziek... folk dan wel... ze zijn ook al een klein beetje bekend... in de folkwereld al een redelijk groot beetje eigenlijk... Gek weer een puntje van overeenkomst... zij het weliswaar nog niet helemaal familie in mijn geval. ;) Alhoewel jongste dochter is ook muzikaal... zij studeert aan het Lemmens, nu LUCA. Van mij zal ze het in ieder geval jammer genoeg niet hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci om gaan te kijken. Mijn broer zal tevreden zijn.

      Kan ik je schoonzoon ook ergens beluisteren op het net?
      Welk instrument bespeelt je dochter?

      Verwijderen
    2. http://www.surpluz.com/NL/Home.html
      Hij is de saxofonist en doedelzakspeler van Surpluz. Wij zijn ook fier! ;) Zo gaat dat hé! Onze jongste speelt piano en studeert muziekpedagogie.

      Verwijderen
  3. Wat een gezellige boel! Ik ga een kijkje nemen op de site en zijn muziek beluisteren....;) x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wow, ik vind het echt heel goed! Hij klinkt als een ouwe rot in het vak en dat bedoel ik als compliment. Zit echt gevoel in, mooi. ben maar trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Ben dat liedje gaan beluisteren, leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal heel erg bedankt.
    Hopelijk maakt dat mijn broer tevreden.

    Ben eens benieuwd of zijn site beduidend méér hits heeft gehad vandaag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HA wat lleuk dat dat je broer is! Ik luister met regelmaat hier in Den Haag, via internet, naar de belgische radio en had zijn nummer al een aantal keer voorbij horen komen en de muziek dan harder gezet. Mooi en vrolijk lied!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wox, met deze reactie maak je mijn broer allicht supertevreden.

      Heb zopas al een mail van hem binnengekregen dat zijn site het vandaag goed doet.

      Verwijderen
  8. Lekker doorleefde stem.
    Kreeg kippenvel van het liedje...op het moment dat de mooiste man en de mooiste vrouw elkaar troffen.
    Leuk dat je het hebt laten horen.
    Groeten 'Katrien'.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "De mooiste vrouw ter wereld" : ik hoor het regelmatig op radio 2, prachtig gewoon.
    Nu ik zijn biografie lees, zijn de andere liedjes mij ook bekend.
    Mooie stem, ik kijk uit naar zijn eerste album.
    Felicitaties aan je jongste broer en schoonzus.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zopas een reactie gehad van broerlief.

    Het aantal hits op zijn site gaat vandaag inderdaad in de hoogte.

    Denken jullie dat hij content is? Misschien. Maar hij hij heeft het lef me te vragen, nu ik toch goe bezig ben, om hem meteen ook maar aan te bevelen om te liken op facebook.
    Allez dan maar:
    https://www.facebook.com/pages/Levien/212779498736316?fref=ts

    (Ik weet hem wel te vinden als er nog eens moet geverfd worden in huis, of verhuisd of zo, hahah)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig jubileum feest moet dat geweest zijn.

    Zo en dan ga ik nu even een liedje luisteren en bij je broerlief kijken .....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een goede zanger is jouw broer, wat een creatieve familie zeg!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd met je kleine broer, die inmiddels groot geworden is.!
    Het lijkt mij een leuk feest!
    En hij heeft een mooie stem!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vanmiddag reed ik naar school en welk liedje werd er op de radio gespeeld? Juist! Jij bent echt wel de zus van een BV! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...