donderdag 24 januari 2013

Wat het London Transport Museum kan, kan ik ook..



Nog niet zo lang geleden bezocht ik het London Transport Museum op Piazza Covent Garden, gesitueerd in een prachtig gebouw. Het museum vertelt de geschiedenis van de Londense Underground. Van de tentoonstelling zelf, was ik niet echt onder de indruk, maar wel van de overweldigend mooi gepresenteerde koffie in het museumcafé afgewerkt met het undergroundteken:



Zonet vond ik de foto ervan in mijn archief en kwam ik op het geweldige idee de “d” van dachshund sierlijk over mijn ochtendkoffie uit te strooien. Ik dacht: wat ze in het London Transport Museum kunnen, kan ik ook. Niet dus. Dat noemt men ook wel eens overmoed. Mogelijkerwijs moet ik mijn strooikunst nog verfijnen (te brede toet van mijn zelfgedraaide gietrolletje.




Met dank aan Pip Studio voor hun altijd vrolijkmakende spullen (daarover later meer) Pip houdt blijkbaar net zoveel van vogels als ikzelf en ook dank aan het kringloopcentrum voor de Afrikaanse servietten.

2 opmerkingen:

  1. Je kopje is wel veel mooier dan dat van het London Transport Museum! ;) Ook fan van Emily Puck?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tip: maak een sjabloon van de D (uit een stukje hard plastiek) en stooi de cacao met een zeefje over het sjabloon. Haal nu je sjabloon voorzichtig weg en je zult versteld staan van het resultaat!
    Het kopje is inderdaad een lust voor het oog.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...