woensdag 16 januari 2013

Dachshund Henk






Dachshund Henk. Naar een idee van Donna Wilson in “The Knitted Odd Bod Bunch”.Wilson is te gek voor woorden: zo is de knuffel Billy Brocolli helemaal daft.
Mensen die charmant met groenten omgaan, hebben meteen een streepje voor, toch? Beluister "The vegetable song" op you tube (http://www.youtube.com/watch?v=IJ9WXVl_YWI)


Henk is de mascotte van "Home is where dachshund is"en dat kan overal ter wereld zijn want Henk houdt van reizen. Net zoals zijn baasjes.

Andere gemeenschappelijke hobby’s:loungen,lezen, zwemmen, Engelse en Scandinavische detectives, Italian food en bovenal pimpen van huis en huisraad. “Voor" en "na" zijn daarbij favoriet, niet hoe iets eruitziet telt, wél wat het mogelijkerwijze kan worden.

Andere kicks: kleuren (in de tuin, in de keuken, in het huis en op papier…) en geuren (Lush beats them all)

Henk houdt niet van : de dierenarts, borsch, lawaai, druktemakers en voetbal (tenzij Jelle Vossen meespeelt).

Verder leven in huize Dachshund: de echtgenoot (met regelmaat), de dochter (als ze niet werksgewijs in Brussel logeert), de zoon (af en toe een weekend, vooral wanneer er veel hemden te strijken vallen) en de drie huiskatten (altijd) en Henk (altijd).


3 opmerkingen:

  1. Hij is uberhip je 'Henk' en ehh ik geloof dat we wel wat gemeen hebben,ha,ha...lezen,pimpen en last but not least Italian Food...mmmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ik heb flow jou eens even laten zien enne ze kreeg helemaal blosjes ♥♥♥ ze zegt dat ze spontaan in luvvvv is gevallen.hihihi enne ik vind het wel een goeie keus moet ik zeggen
    lief bloemknuffetjes van mij en mijn vrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahaaaa dag Henk de teckel :-)
    Ik was nog niet zo ver in je blogverleden gaan "teruglezen", dus ik heb eigenlijk altijd verondersteld dat je ooit zelf een teckel gehad had..
    Henk ziet er wel een braafke uit. Geen draadhaar teckel in elk geval - daarvoor ziet hij er te zacht uit. Bovendien denk ik niet dat Henk tapijten als avondmaal beschouwt ;-)
    Wel oppassen dat hij niet in het zwembad sukkelt (krimpgevaar...)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...