dinsdag 29 januari 2013

ABC in haakkettingen



Bij de echtgenoot op het werk verkocht men producten-voor-de-goede-zaak. Vermits hij mijn handwerkpassie kent,pikte hij er een ABC-kleedje uit (bless him).
Het hele doek bestaat uit allemaal gehaakte sliertjes, sierlijk naast elkaar genaaid tot geniale, wat naïef-aandoende maar net -daarom –sympathieke- figuren. In een overmoedige bui staar ik soms ernaar en denk ik: ik heb heel veel kleurtjes wol, ik kan kettingen haken, ik kan ze aan elkaar naaien tot figuurtjes…. maar dan weet ik weer waarom ik niet eraan begin: geduld is helaas niet één van mijn kwaliteiten. En ik troost mezelf met de idee dat de tijd me ontbreekt. Voor mij één sabatjaar graag! Voor al de dromen en vooral voor de guilty pleasures.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...