zondag 24 september 2017

Ballen


Kennen jullie ze,
zo van die plastic ballen
 met aperitiefhapjes er in?
(tijdelijk dan toch)

Na het personeelsfeest op school heb ik er een aantal meegenomen
en  gevuld met wat anders.
Ze hangen te bungelen in de tuin.

Die tuin blijft ondertussen mooi zomers
met de verbena's die niet van ophouden weten
en ook de andere roze bloemen in de foto eronder waarvan ik de naam niet kan onthouden
(ik doe nog zo mijn best)



Ook heb ik een nieuwe tas genaaid 
(met gehaakte handvatten)
om mijn schoolspullen mee te nemen
maar helaas beschouwt Bonnie ze als kattenmand.
Ze heeft er gisterenavond de hele avond in geslapen.



Bonnie kan het niet hebben dat ik foto's maak van bloemen,
ze komt dan gegarandeerd photo bomben.
Nog nooit zo'n aandachtzoekster gezien.
Kijk hieronder klopt ze op mijn lens om te zeggen dat het genoeg is geweest
met boeketfoto's.

Wat zou ik zonder haar beginnen?


16 opmerkingen:

  1. Tof die ballen in de tuin, je kan ze vullen volgens het seizoen.
    Bonnie denkt : "Een zalig bedje voor mij" en zij wilt in de belangstelling staan niet de bloemen.
    Lupinen : zijn dat de roze bloemen ? of vergis ik mij ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan ze toch als geen ander, heel mooie boeketten maken. Iedereen kan bloemen in een vaas steken maar bij haar is het een tikkeltje meer. Hoe ze deze boeketten opbouwt met alles wat ze vind in haar tuin (als bloemen konden praten).
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HaHaHa...wat een lieve Bonnie.
    En je tas is prachtig.
    Om eerlijk te zijn ken ik de plastic ballen niet.
    Maar mooi zijn ze wel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel eens zulke ballen gezien, maar nog nooit gevuld met hapjes. Erg leuk en dat je die ballen daarna nog kunt gebruiken, maakt het nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. waarmee zijn ze dan wél gevuld? (nu ben ik benieuwd)

      Verwijderen
  5. Je hebt de stoomgaatjes in de ballen blijkbaar ontdekt! Jammer toch dat iemand op je ballen trapte, anders kon je de tuin nog meer opsmukken.
    De bloemen zijn van de scharnierplant. Je kan de bloem namelijk een beetje op haar as draaien. Probeer maar eens, wel voorzichtig, anders wring je ze de nek om.
    Mooie tas! Het lijkt wel badstof of iets wolligs. Ben benieuwd om ze in levende lijve te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. iemand die op grote voet leeft, heeft inderdaad stevig op mijn ballen getrapt (meer dan de helft kapot gekraakt bij thuiskomst! )

      Verwijderen
  6. Oh, jouw kat!!! Ze is geweldig!! Zo herkenbaar :-) En tja, ze heeft gelijk met die tas... geen enkele kat heeft zo'n mooi bedje! Ik vind je tas echt mooi en die ballen, daar zou ik natuurlijk ook direct iets anders mee willen doen (ipv uit te eten). Superleuk ideetje. En met Kerst kunnen ze de boom in? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig dat ze gebruikt worden voor een aperitiefje! Geweldige tas trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had hier onlangs bijna zo'n 2 helften van een bal weggegooid, tot ik doorhad dat die 2 helften op elkaar pasten en ik die ergens mee kon vullen. Haha, en nu krijg ik nog meer inspiratie !
    Je schooltas is echt schitterend en multifunctioneel. En ja, zonder Bonnie was je nu nog aan het fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...